Drippen dropp och droppen drapp...

image51

Det blev inte någon flygning denna vecka, men nästa  så hoppas jag på att komma upp både på tisdag och onsdag. Min tillgängliga tid rinner iväg snabbare än regnet som strilat ner senaste dagarna och med min fullbokade/röriga kalender och snabbt påkommet uppdrag i Muscat om nån vecka så hamnar dessvärre mina hobbies i baksits. Mycket ska hinnas med innan midsommar... så vi får se hur det blir med flygning.



Får gratulera Henkrik som tydligen ska få ha MD80 som arbetsplats. Grattis! (Fast vad är väl en MD jämfört med en C150??!!)

I helgen vankas tandläkarbesök, treårskalas och tur till EAA flyin.


Kommentarer
Postat av: PC

Bra..
en Anders borta och mer flygtid till PC ;-)

2007-06-01 @ 18:44:53
URL: http://pcreithe.wordpress.com
Postat av: Svenkristina

Very cool site. I like the floating effect. Good programming on the Guestbook too.

2010-05-12 @ 11:03:21
URL: http://svenkristina.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0