Hurra!

Det blir ytterligare ett pass denna vecka! Blev uppringd på förmiddagen med en fråga "Vill du flyga imorgon?". Gissa mitt svar. Inget pris denna gång.

Min favoritkärra, SE-KUZ har åter hyrts in till UFK, då två kärror fått på sig lite oväntad service. Så jag ska flyga den imorgon. Sundbro-Västerås/Johannisberg-Skavsta och hem. Så nu är det tryck på flygandet. Hoppas faktiskt på ytterligare en vända på söndag, och sen på tisdag kväll, så timmarna i loggboken bara ramlar in nu innan jag får ett kortare uppehåll.


Planerade när jag kom hem, ringde in ATS-färdplaner och sen PC upp för några koppar kaffe. Trevligt som vanligt.


image63
Jag fick lite planeringshjälp från unga fröken. Bild tagen av Captain Kangaroo


Kommentarer
Postat av: PC

Tack för kaffet!
Kul som vanligt och ännu roligare att det blev fler flyginslag än vi hade räknat med....Stackars Josefin ;-)

2007-06-07 @ 21:29:30
URL: http://pcreithe.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0