Jag tror, jag tror på sommaren.

image7
Jag är optimist. Det kan bli lite flyga av till helgen. Har bokat plan både fredag och lördag.


----- Väder  - check
        Sol och värme utlovat av SMHI.
----- Flygplan - check
        Åtminstone nån kärra borde vara såpas hel att den gå att flyga.
----- Fältet  - check
        Sundbro sankmark borde ha torkat upp till helgen.
----- Flyglärare - check
----- Flygsugen elev - check
       
Märkligt vilken abstinens man kan få när man inte fått flyga på några veckor.

Ingen aning om vad det blir för någon slags lektion härnäst, sist diskuterade vi att köra lite instrumentflygning alternativt lite EK-navar. Skulle vara kul att ta sig lite längre bort. Man börjar kunna Uppsala kontrollzon.

Nästa vecka blir det lite MD80-simulator också. Ska bli grymt roligt!



Just ja...

image6

en årsring till till samlingarna...


Kommentarer
Postat av: Gerth

OK, nu håller vi tummarna för flygning båda två. 4 veckors uppehåll är minst 3 för mycket. Min checklista inför i morgon är också avbockad!

2007-03-27 @ 21:10:41
URL: http://lindbergh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0