Schiphol. Kastrup. Sundbro.

Idag så fick jag ytterligare ett år till samlingarna. Tyvärr med en del tråkigheter senaste tiden, som en del av er känner till. Min älskade pappa gick bort för ett par veckor sen. Begravningen igår var vacker: Ljus, med bra musik och precis så som jag tror han ville ha haft den. Det som tröstar är att han hade kul ända in i det sista.


image5



Hade lite knepigheter att ta mig hem från Luxemburgtrippen. Flighten från Schiphol blev inställd och den avgång jag blev ombokad till blev försenad. Skulle gå över Kastrup,  när vi kom dig så var vinden 35G50. Strax efter vi landat så stängde tornet flygplatsen. Så det blev en övernattning där, när jag väl kom hem, så var mitt bagage i Mumbai (eller liknande). Tog 36 timmar för det att komma fram. Mutter.


Flygning då. Nopes. Det blev nada. Vaknade till BR och FG i morse. Låg som ett lock tills efter lunch. Så det bidde inget. Menmen-Vad är en bal på slottet, lite irriterande bara att tidsplanen verkar spricka rejält.

image4

Fick en fantastiskt fin tröja av PC med ett motiv som jag ska scanna vid tillfälle! Tack. Det värmde! :9



Hoppas mitt nästa blogginlägg blir lite ljusare. Det borde det bli, vi rör oss ju mot sommartid och jag har gott vin i glaset ---> där.

Saknar dig lilla pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0