Det suger...

...i flygtarmen.

image44

Men med lite tur med vädret så hoppas jag kunna få det åtgärdat med ett/två pass innan jag sticker iväg på semester några veckor. Plan bokat (tack PC!) och "barnvakt" finnes.

Återkommer med rapport. Ska iväg och fajtas lite med Thai Airways idag för att försöka ordna så att Emmi kan få sova ordentligt på väg till กรุงเทพมหานคร อมรรัตนโกสินทร์ มหินทรายุธยามหาดิลก ภพนพรัตน์ ราชธานีบุรีรมย์ อุดมราชนิเวศน์ มหาสถาน อมรพิมาน อวตารสถิต สักกะทัตติยะ วิษณุกรรมประสิทธิ์

Kommentarer
Postat av: PC

Glömde jag säga att jag tar hela passet ensam? ;-) Skall bli riktigt kul i morgon. Nu skall vi bara hoppas på att vädrets makter är med oss!!!

2007-05-10 @ 10:13:28
URL: http://pcreithe.wordpress.com
Postat av: Anna

Vad jobbigt de måste ha när de säger att de ska ner på stan. -Mamma, jag sticker ner på กรุงเทพมหานคร อมรรัตนโกสินทร์ มหินทรายุธยามหาดิลก ภพนพรัตน์ ราชธานีบุรีรมย์ อุดมราชนิเวศน์ มหาสถาน อมรพิมาน อวตารสถิต สักกะทัตติยะ วิษณุกรรมประสิทธิ์

2007-05-10 @ 17:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0