Håhåjaja





Det kändes nästan som vår idag, så jag plockade ut cykeln och tog en sväng. Av en händelse så blev det närmsta flygfält från där jag bor, dvs Håtunaholm. Tänkte spana in Harvard Håtun (ok, jag vet att den inte heter så, men det ÄR det bästa namnet) genom fönstret men hade lite tur och blev insläppt i hangaren av Stefan som skulle skruva lite. 

Sist jag såg den så var den mer eller mindre naken.

Men nu var hon påklädd och såg ut att vilja ut och lågsniffa lite över Sigtunabygden. Ska bli kul att se henne i luften.

Fick se Klemm i luften iaf.. håll till godo.


His master's voice

Blir det så här när man handproppar, eller är det bara iphonen som inte hänger med?









Kommentarer
Postat av: F

HMV Klemm Kl 35 :)

2009-03-23 @ 22:26:54
URL: http://lae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0