Boomerang



Japp. Samma år. Jag är inte något Duran Duran-fan, men självklart gillar jag Roger Moore. Fast nog var han lite stelbent i sin sista Bondfilm. Däremot är ju Christopher Walken lysande som Zorin. Fantastiska bilder från San Francisco och Bay area. (ja, jag längtar till Sausalito). Ingen kan ta ifrån Duran Duran att de var världens snyggaste grupp.

Dags att plocka fram tubsockorna och axelvaddskavaj.

Ikväll blir det nostalgifrossa; Mission:Impossible (säsong 3 och 4) tätt följt av Emma Peel och om vi är nyktra nog att klara av att hantera maskineriet, så blir det Space:1999, jajemensan... Månbas Alfa. Skitläskigt!

Kommentarer
Postat av: F

Jag erkänner .. jag gillar Duran Duran. Du vet bakgrunden till namnet va? Och därmed kopplingen till en amerikansk grupp...åtmonstone "namnmässigt" ;)

2007-10-30 @ 21:53:26
URL: http://lae.blogg.se
Postat av: Jonasjasmine

Greetings from Arlington, Texas! Nice site!

2008-12-18 @ 11:49:23
URL: http://jonasjasmine.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0