Ytterligare lite trams...


Åter fint väder, men eftersom jag är dunderförkyld så blir det inget flyga av idag heller. Hade varit perfekt med en liten eftermiddagsflygning annars.

Upptäckte att flera av mina bekanta hade sökt efter min blogg på adressen tuppjuck.blogg.se, men det är inte jag (även om jag tycker att MyLittlePony är rätt coolt).

Jag står inte heller bakom  tuppjuck.com (som exempelvis har en del bra att säga om vårt grannland), men det är inte jag som står bakom det heller.

Pratade en stund med flygkollega Jonas på eftermiddagen. Känns som det börjar bli dags att kolla lite offerter på IR-utbildning. Skulle vara skönt att kunna bli lite mindre beroende av väder. Men då behöver jag ha tillgång till annat plan. Jag räknar med att köra IR-utbildningen till våren.


Hoppas att det kan bli lite flygning närmare helgen, då borde min förkylning ha släppt.

Kommentarer
Postat av: Patrik The Fredrik Whipmaster

Hähähä... jag tycker du skall inspireras av tuppjucket och införa en sexspalt på din blogg. Du började bra i föregående inlägg men rasen var fel.

2007-09-17 @ 18:40:32
Postat av: tuppluren

Skulle varit myggor? Eller såna där SAA-småknott?

2007-09-17 @ 18:41:44
Postat av: Patté

SAA-småknott ja, små bortskämda 19-åringar som springer runt och tror att flyga är en barnlek. Men dom är söta...

2007-09-17 @ 18:43:25
Postat av: PC

Om det är någon tröst så sitter vi i samma båt ehrm flygplan :-p
JAG VILL FLYGA JAG ÄR INTE SJUK!

2007-09-17 @ 18:43:57
URL: http://pcreithe.wordpress.com
Postat av: Peo

Du är så välkommen att skola IR i Linköping =)
Teorikursen drar igång 19:e oktober. Lätt den mest prisvärda teorikursen i Sverige.

2007-09-17 @ 21:51:15
URL: http://marklund.wordpress.com
Postat av: Berntnelly

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2010-11-25 @ 14:45:37
URL: http://berntnelly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0