och då gör vi ett nytt försök...

...för att ta sig till ett flyin.

Denna gång så har jag ringt in och fått PPR till Söderhamn i helgen. Eftersom det är landningstävling så var jag ju tvungen till att komma med någon slags tid. Så 11.12 ska jag och landomaticstället vara på backen. 

För en gångs skull blir det inte med herr PC i högersäte, utan med den lilla kängurun istället. Japp. Felix ska få tälta. Han ser mer fram emot det än att flyga.
Just nu är dock prognoserna för helgen lite *så där*, så med vanlig murphytur så lär jag få ställa.

Första riktiga regndagen på semestern. Vad gör man då... åker till Barkarby (handelsplats) och trängs med bönder, köper lite inredning och så spenderar man eftermiddagen med diverse elverktyg och vattenpass. Blev rätt bra till slut. Enorma mängder cappucino senare så hamnar man som vanligt framför youtube.
Enjoy.


Kommentarer
Postat av: Johan

Landar du på din slot-tid så lovar jag att bjussa på lite skotskt livsvatten av single kvalité på plats! :))

2008-07-07 @ 22:17:55
URL: http://flyinn.se
Postat av: tuppluren

Åhå! Jag ska göra mitt bästa.

2008-07-07 @ 23:40:07
Postat av: Johan

Japp det är lika bra att du börja dina nav-beräkningar i tid ;)

2008-07-08 @ 14:59:13
URL: http://flyinn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0