Luftwaffe goes Page!

Heeeeeeej-bloooooogggggeeeeeen!
Nästa lördag bär det av med första flygäventyret för året, Vassunda-Göteborg/Säve för att se världens bästa syntpopband... japp... Page! Jag kommer att åka ner med Jonas, som var med till Arvika i somras.


ZZZZ/VASSLANDA-LNA-TINKA-DETSO-LABAN-MAXIV-ESGP är rutten jag tänkte mig ner.
Strax över två timmar. Lär inte bli långtråkigt i luften, Jonas är som ett helt IFE-system.


ZZZZ/VASSLANDA-LNA-TINKA-DETSO-LABAN-MAXIV-ESGP är rutten jag tänkte mig ner och
beräknar trippen ner till strax över två timmar. Lär inte bli långtråkigt i luften, Jonas är som ett helt IFE-system.



Kommentarer
Postat av: PC

It is awake!

2010-05-02 @ 15:32:04
URL: http://pcreithe.wordpress.com
Postat av: Per

Fin blogg och intressant ämne, ska följa med i dina skriverier.....vem vet, en dag kan jag ta mig en tur med ett nytaget PPL.

2010-08-29 @ 02:05:19
URL: http://www.oviksper.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0