Slutstation Visby. Avstigning samtliga.

Kommer nog inte att bli någon flygning på nån vecka då jag snart sticker över till Egham en vända. Egham ligger inte mer än fyra-fem kilometer från Heathrow och man brukar känna golvet skaka när 747:orna kommer överdundrandes. Kanske tar med kamera och leker spotter. (Man måste ha regnställsjacka på sig och vara lite lätt autistisk för att smälta in va?) Tar en tur förbi TransairFairoaks. Ska kolla om de inte möjligen kan ha ett bra barn-headset till Felix.

När jag kommer hem däremot så har jag bokat ESD för en helgflygning. Visby. Boende bokat. Nu är det bara att hoppas på bra väder. Peppar peppar.



Kommentarer
Postat av: johanna

Packat - lite (borde packat mer). Resfeber - det börjar allt pirra i magen =)

2007-08-30 @ 12:27:10
URL: http://beeergman.blogg.se
Postat av: PC

Du vet vad du skall pruta på!!!

2007-08-30 @ 15:18:51
URL: http://pcreithe.wordpress.com
Postat av: F

I sinom tid kommer du angöra Fairoaks medelst engenstyrd aerodyn..ju förr desto better! ;-)

2007-08-30 @ 17:05:43
Postat av: anders

Ska jag anlända där så blir det i Spitfire. Eller ännu bättre... Messerschmitt.

2007-08-30 @ 19:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0