1041

Haha... lite omplanering från kunden gav mig möjlighet att ta en långlunch. Så raskt in i fartomobilen och bränna ner till Vassunda, plocka ut kärra, utföra daglig och sen upp-och-iväg!

Ville kolla om jag fortfarande visste hur man gör för att flyga, så jag begärde klarering in i Uppsala ctr och fick klart att ligga i varvet på Sundbro. QNH1041, nytt rekord för mig. Det var rejält med trafik på Ärna så jag fick ligga kvar på frekvensen.

Inget att klaga på när det gäller studsarna jag gjorde, känns som att jag och maskinen är sams fortfarande. Gjorde en fullstopp och käkade en lunch och sen ut för att åka hem.

Inga oväntade saker, skön flygning i ett underbart väder. Livet är livat.

Lär inte hända något mer flygmässigt innan jul... så god jul på er.

Kommentarer
Postat av: PC Reithe

Lyckost! Håll tummarna inför morgondagen och min flygning

2007-12-17 @ 14:02:33
URL: http://pcreithe.wordpress.com
Postat av: Peo

Jag slår det =) 1042 var det på min lunchtur till Norrköping idag.

God Jul på dig med!

2007-12-17 @ 16:27:21
URL: http://marklund.wordpress.com
Postat av: Patrik

man somnar ju nästan av den här bloggen

2007-12-23 @ 00:55:16
Postat av: anders

Patrikk... du vet att det är efter bollibompa... det är nog därför du nästan somnar. God jul förresten. När kommer upp till civilisationen igen?

2007-12-23 @ 11:04:00
Postat av: PC

God jul wingman Skippy!

2007-12-23 @ 12:07:15
URL: http://pcreithe.wordpress.com
Postat av: Patrik

kommer upp på tok förtidigt... 2 jan :(

2007-12-23 @ 15:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0