1999-09-13

Jag saknar månen. Idag är det 3065 dagar sen hon lämnade banan runt jorden.



Hamnade i en nostalgidiskussion med en granne över ett par flaskor vin ikväll. Vi var rörande överens om att Månbas Alfa förstörde vår nattsömn under ganska lång tid när vi var småpojkar. Läskigt värre. Nu har jag (ivrigt påhejad) iallafall (äntligen) beställt båda säsongerna. Lagom att plocka fram vid diverse nattsudd, passar bra vid sidan av mina gamla Mission:Impossible-inspelningar (de kommer förresten inom kort "remastrade" på DVD).

Annars har det varit en flygfri dag i snöstormen, lillasyster är hemma från Toronto några dagar. Hoppas kunna ta en liten tur med henne om vädret blir lite bättre.

-----

Just ja, såg precis att den 18 juli så ska jag tydligen vara nere i Tyskland. Kan inte påstå att jag är speciellt förtjust i prog-/symfrock, MEN, tyskarna och engelsmännen klumpar ju gärna ihop Berlinskola/Kraut i det facket också... jo, det är alltså... Night of the prog festival 2008. Loreley. Tangerine Dream och Klaus Schulze. Samma kväll!! Too good to be true. Så nu är det bara att färdplanera.

Kommentarer
Postat av: F

Anders..jag tappade andan nu ett litet slag... wow. Det var fan i mig inte i förrgår man såg detta introt senast.

They don't do 'em like....

2008-02-04 @ 00:09:20
URL: http://lae.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0